Od 23 października br. w internetowym sklepie Crocs pojawi się model Pet Crocs, czyli Crocsy dla psów. W ten sposób pomysłodawcy chcą pozwolić zwierzakom i ich opiekunom na tworzenie pasujących stylizacji. Pet Crocs to efekt współpracy marki obuwniczej z Bark Box, producentem zabawek dla psów oferującym usługę subskrypcji produktów dla zwierząt.
W ofercie dostępne będą trzy rozmiary obuwia, te największe zaprojektowane tak, aby pasować na psiaki o maksymalnej wadze 80 funtów (około 36 kg). Psie Crocsy będą do złudzenia przypominały te stworzone dla ludzi. Będą wyposażone w otwory na Jibbitz (kolorowe przypinki zdobiące obuwie w spersonalizowany sposób – przyp. aut.) i logo marki.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo ci opiekunowie psów, którzy wybiorą dla nich modele w kolorach Green Slime lub Pink Dragon Fruit, będą mogli dokupić takie same Crocsy dla siebie i w ten sposób zmatchować stylizacje. Jak tłumaczą pomysłodawcy zwierzęcej kolekcji, Pet Crocs to efekt tysięcy zdjęć zwierzaków, których właściciele zakładali na łapy tradycyjne Crocsy, chcąc w ten sposób przekonać markę, że psie modele obuwia to prawdziwy must-have.
Zdjęcia: www.crocs.com
PS „Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
Nie od dziś wiadomo, że najchętniej adoptowanymi zwierzętami są te w wieku szczenięcym. W kampanii „Sugar doggies” Voz Animal przekonuje, że adopcja dorosłego psa to przepis na zysk (i dozgonną miłość).