„Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, których zadaniem jest nakłanianie do jednoczenia się wokół rzeczy, które łączą mimo różnic.
W filmie znalazło się sześć krótkich scen ukazujących walkę sportowców z uprzedzeniami, które są tak zróżnicowane, jak dyscypliny, w których oni rywalizują.
Zobacz również
Film podkreśla rolę mamy jako pierwszego i największego obrońcy swojego dziecka – osoby, która dostrzega w nim potencjał niezależnie od opinii innych. Celem filmu jest sprowokowanie do rozmowy o uprzedzeniach i o tym, jak mogą one hamować rozwój potencjału ludzi, a także potrzebie poszukiwania rzeczy, które mogą nas zjednoczyć, pomimo dzielących nas różnic.
Cała komunikacja marki P&G jest silnie ukierunkowana na politykę prorodzinną. W serii reklam “Dziękuję Ci mamo” pokazywało, że w każdej sytuacji mamy są ostoją spokoju i bezpieczeństwa. To one zawsze rozumieją, pocieszą, wysłuchają. Zobaczcie te wzruszające spoty!
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak przygotować czarnoskóre dziecko do dyskryminacji, nienawiści i rasizmu, których doświadczy? Z tym pytaniem borykają się od pokoleń czarnoskórzy rodzice. A marka Procter & Gamble odpowiada emocjonalnym spotem!