P&G prowokuje do dialogu i poszukiwania rzeczy, które mają nas jednoczyć. Wszystko pokazane tak, jak na świat patrzą oczy matek

P&G prowokuje do dialogu i poszukiwania rzeczy, które mają nas jednoczyć. Wszystko pokazane tak, jak na świat patrzą oczy matek
„Miłość ponad uprzedzenia” to najnowsza odsłona kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” stworzona przez P&G. Na prawie 100 dni przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, światowy partner olimpijski pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.
O autorze
1 min czytania 2017-11-03

„Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, których zadaniem jest nakłanianie do jednoczenia się wokół rzeczy, które łączą mimo różnic.

W filmie znalazło się sześć krótkich scen ukazujących walkę sportowców z uprzedzeniami, które są tak zróżnicowane, jak dyscypliny, w których oni rywalizują.

Film podkreśla rolę mamy jako pierwszego i największego obrońcy swojego dziecka – osoby, która dostrzega w nim potencjał niezależnie od opinii innych. Celem filmu jest sprowokowanie do rozmowy o uprzedzeniach i o tym, jak mogą one hamować rozwój potencjału ludzi, a także potrzebie poszukiwania rzeczy, które mogą nas zjednoczyć, pomimo dzielących nas różnic.

Cała komunikacja marki P&G jest silnie ukierunkowana na politykę prorodzinną. W serii reklam “Dziękuję Ci mamo” pokazywało, że w każdej sytuacji mamy są ostoją spokoju i bezpieczeństwa. To one zawsze rozumieją, pocieszą, wysłuchają. Zobaczcie te wzruszające spoty!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak przygotować czarnoskóre dziecko do dyskryminacji, nienawiści i rasizmu, których doświadczy? Z tym pytaniem borykają się od pokoleń czarnoskórzy rodzice. A marka Procter & Gamble odpowiada emocjonalnym spotem!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się