P&G wzrusza i zachęca do globalnego dialogu na temat równości w nowej kampanii

P&G wzrusza i zachęca do globalnego dialogu na temat równości w nowej kampanii
Jak przygotować czarnoskóre dziecko do dyskryminacji, nienawiści i rasizmu, których doświadczy? Z tym pytaniem borykają się od pokoleń czarnoskórzy rodzice.
O autorze
1 min czytania 2017-07-26

P&G przygotowało piękny, otwierając serca i umysł spot, który jest księgą zebranych rozmów, nieustannie powracających jak bumerang w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat.

„Rozmowa” to nowa inicjatywa P&G, która stworzyła kampanię „Black Is Beautiful” mającą na celu zwrócenie uwagi na tożsamości kulturową i rozpoczęcie społecznego dialogu na temat uprzedzeń rasowych.

Spot pokazuje, jak trudne są rozmowy o dorastaniu i radzeniu sobie z uprzedzeniami. Jest na tyle uniwersalny, że można odnieść go nie tylko do dyskryminacji na tle rasowym.

Kreacja ma otworzyć nasze serca i wpłynąć na nasze umysły. Ma inspirować i dążyć do dialogu kulturowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest BDO Nowy Jork.

W ramach akcji przygotowano dodatkowe „monologi” ludzi, którzy mieli w swoim życiu okazję spotkać się z dyskryminacją.

Słuchaj podcastu NowyMarketing





NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

„Równy świat to lepszy świat dla wszystkich” hasło z kampanii P&G „#WeSeeEqual”, która ma zainicjować globalną debatę na temat równości płci i zainspirować innych do wyeliminowania nierównego traktowania kobiet i mężczyzn w reklamie. Spot pokazuje, że tak naprawdę nic nie różni kobiet i mężczyzn, bo „pieluchy nie dbają o to, kto je zmienia”, a „tyłki nie dbają o to, kto je skopie!”.

PS2

P&G ma również silne ukierunkowaną politykę prorodzinną. W jednej z serii swoich reklam pokazywało, że w każdej sytuacji mamy są ostoją spokoju i bezpieczeństwa. To one zawsze rozumieją, pocieszą, wysłuchają. Zobaczcie te wzruszające spoty!