Certyfikat potwierdza ścisłą współpracę zespołu Facebooka z specjalistami agencji, dając dostęp do:
- większej ilości narzędzi i raportów,
- organizacji warsztatów kreatywnych i narzędziowy dla klientów agencji,
- unikalnych materiałów szkoleniowych,
- zespołów technicznych i eksperckich po stronie Facebook.
Agencje PHD Media Direction i Media Direction OMD realizują zaawansowane kampanie na placement’ach Facebooka dla takich klientów jak: Skoda, Volkswagen, Skoda, Audi, Porsche, Seat, LG, Gallo, Oleofarm, Grupy Pepsico, KFC, Barilla, Levi’s, Sony Pictures.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]