PHD Media Direction z nową kampanią Wizz Ar na ponad 15 rynkach

12 kwietnia ruszyła kampania Wizz Air na kilkunastu europejskich rynkach. Kampania rozpoczęła się jednodniową promocją „Co drugie miejsce za pół ceny” , a od 15 kwietnia jest kontynuowana pod nowymi hasłami: „Wiele smaków. Jeden Wizz Air”, „Wielu znajomych. Jeden Wizz Air”.
O autorze
0 min czytania 2016-04-21

Działania marketingowe obejmują szeroko zakrojoną kampanię w TV, radiu, digitalu, OOH i są wsparte aktywnościami PR oraz komunikacją we własnych mediach Wizz Air (na stronie www, mobile’u, newsletterze oraz social mediach).

Kampaniach skupia się nie tylko na budowaniu wizerunku marki, ale również wsparciu sprzedażowym, m. in. wykorzystując działania perfromance’owe realizowane przez zespół Resolution Media.

Przypomnijmy, na rynku polskim PHD Media Direction pracuje dla Wizz Aira od ponad 11 lat i od dwóch lat koordynuje działania mediowe w całym regionie EMEA.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj