Niezwykłe dzieło sztuki, prezentujące „rozpinającą się” fasadę budynku zostało stworzone we współpracy z rzeźbiarzem Alexem Chinecckiem i zaprezentowane podczas tegorocznego Milan Design Week.
Zobacz również
Philip Morris zaprezentował owy mural po to, by nadać znaczeniu wprowadzenia do swojej oferty pierwszych urządzeń bez dymu – IQOS. Rozpinający się zamek na fasadzie budynku symbolizuje proces transformacji, bowiem marka dąży do tego, by stworzyć przyszłość wolną od dymu i oferować swoim klientom takie rozwiązania, które nie będą szkodziły środowisku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: marcwilmot.com
PS
Tutaj znajdziecie inne ciekawe przykłady wykorzystania murali.
PS2
Z cyklu niestandardowych kreacji outdoorowych, marka Meaters postawiła na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.