W amsterdamskim Rijksmuseum w ramach kampanii promującej sokowirówki Philips podkreślał, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają owoce i warzywa. Przed rozpoczęciem kampanii marka, wraz z agencją Ogilvy Amsterdam, przeprowadziła badania, z których wynika, że 86 procent Europejczyków nie dostarcza organizmowi wystarczającej ich ilości, co może spowodować poważne problemy zdrowotne.
Eksperyment zaskoczył gości muzeum, którzy byli świadkami usuwania owoców ze znanych holenderskich obrazów. Ich reakcje, niekiedy naprawdę wymowne, zostały sfilmowane na potrzeby kampanii.
Zobacz również
PS
Według badań Brazylijskiego Instytutu Badań nad Gospodarką, prawie trzy czwarte, bo ponad 72% Brazylijczyków nigdy nie było w muzeum. Przyczyn jest wiele, jedną z nich jest fakt, że sztuka dla wielu wydaje się być niedostępna. No chyba, że ją studiowałeś.
„Głos Sztuki” zastępuje audiowizualne przewodniki za pomocą programu Watson, który wyszukuje dane z książek, starych gazet, najnowszych artykułów, biografii, wywiadów i internetu i odpowiada na zadawane przez nas pytania w czasie rzeczywistym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
ING również zaangażowało się w bardzo ciekawy projekt – dzięki nowym technologiom, takim jak sztuczna inteligencja i druk 3D, po prawie 350 latach od śmierci Rembrandta możemy podziwiać nowy obraz mistrza.