Philips i Rijksmuseum wytwarzają soki z dzieł sztuki. Akcja ma inspirować do zdrowego odżywiania

Philips i Rijksmuseum wytwarzają soki z dzieł sztuki. Akcja ma inspirować do zdrowego odżywiania
Rijksmuseum i marka Philips chcą zachęcić ludzi do zdrowego odżywiania się, dlatego rozpoczynają kampanię "Dutch Masterjuice!", w ramach której zwiedzający spróbują soków z owoców znajdujących się na słynnych obrazach.
O autorze
1 min czytania 2018-05-02

W amsterdamskim Rijksmuseum w ramach kampanii promującej sokowirówki Philips podkreślał, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają owoce i warzywa. Przed rozpoczęciem kampanii marka, wraz z agencją Ogilvy Amsterdam, przeprowadziła badania, z których wynika, że 86 procent Europejczyków nie dostarcza organizmowi wystarczającej ich ilości, co może spowodować poważne problemy zdrowotne. 

Eksperyment zaskoczył gości muzeum, którzy byli świadkami usuwania owoców ze znanych holenderskich obrazów. Ich reakcje, niekiedy naprawdę wymowne, zostały sfilmowane na potrzeby kampanii.

PS

Według badań Brazylijskiego Instytutu Badań nad Gospodarką, prawie trzy czwarte, bo ponad 72% Brazylijczyków nigdy nie było w muzeum. Przyczyn jest wiele, jedną z nich jest fakt, że sztuka dla wielu wydaje się być niedostępna. No chyba, że ją studiowałeś.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Głos Sztuki” zastępuje audiowizualne przewodniki za pomocą programu Watson, który wyszukuje dane z książek, starych gazet, najnowszych artykułów, biografii, wywiadów i internetu i odpowiada na zadawane przez nas pytania w czasie rzeczywistym.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

ING również zaangażowało się w bardzo ciekawy projekt – dzięki nowym technologiom, takim jak sztuczna inteligencja i druk 3D, po prawie 350 latach od śmierci Rembrandta możemy podziwiać nowy obraz mistrza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się