PIAP przyłączając się do protestu jednocześnie wspiera stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Związku Firm Public Relations oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, które w znaczący sposób zanegowały wprowadzoną przez spółkę Unilever Polska Sp.z o.o. politykę.
PIAP wystosował pismo do spółki Unilever Polska Sp. z o.o. wyrażające dezaprobatę dla podjętej przez firmę nowej polityki regulowania płatności jednocześnie apelując do spółki o wycofanie się ze swojej decyzji i przywrócenie dotychczasowych warunków dotyczących terminów płatności dla dostawców branży reklamowej.
Zobacz również
– Postanowiliśmy zareagować i przyłączyć się do protestu, ponieważ tego typu praktyki są krzywdzące dla dostawców branży reklamowej, którzy muszą wykonać swoją pracę i zaangażować swoje środki finansowe aby dostarczyć towar bądź usługę. Wydłużenie terminu płatności przyczyni się do zmniejszenia płynności finansowej współpracujących z Unilever Polska Sp. z o.o. firm co w niedługiej perspektywie z pewnością doprowadzi do wielu bankructw i upadłości w tej branży a problem będzie się rozprzestrzeniał na inne branże – mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell