PIAP dołącza się do protestu przeciw wydłużeniu termionów płatności przez Unilever Polska Sp. z o.o.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 140 firm z branży artykułów promocyjnych przyłącza się do protestu przeciwko wydłużeniu terminów płatności dla dostawców z branży reklamowej z 60 do 90 dni jako nowej polityki firmy Unilever Polska Sp.o.o..
O autorze
1 min czytania 2013-11-08

PIAP przyłączając się do protestu jednocześnie wspiera stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Związku Firm Public Relations oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, które w znaczący sposób zanegowały wprowadzoną przez spółkę Unilever Polska Sp.z o.o. politykę.

PIAP wystosował pismo do spółki Unilever Polska Sp. z o.o. wyrażające dezaprobatę dla podjętej przez firmę nowej polityki regulowania płatności jednocześnie apelując do spółki o wycofanie się ze swojej decyzji i przywrócenie dotychczasowych warunków dotyczących terminów płatności dla dostawców branży reklamowej.

– Postanowiliśmy zareagować i przyłączyć się do protestu, ponieważ tego typu praktyki są krzywdzące dla dostawców branży reklamowej, którzy muszą wykonać swoją pracę i zaangażować swoje środki finansowe aby dostarczyć towar bądź usługę. Wydłużenie terminu płatności przyczyni się do zmniejszenia płynności finansowej współpracujących z Unilever Polska Sp. z o.o. firm co w niedługiej perspektywie z pewnością doprowadzi do wielu bankructw i upadłości w tej branży a problem będzie się rozprzestrzeniał na inne branże – mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj