TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piątka mediów o marketingu i public relations

Specjaliści z platformy content marketingowej PRNEWS.IO przeanalizowali platformy, które najczęściej odwiedzają fachowcy od marketingu i public relations w `Polsce i sporządzili ranking z pięciu najbardziej popularnych.
O autorze
1 min czytania 2023-11-27

Liderem rankingu jest strona Nowy Marketing (nowymarketing.pl), którą odwiedziło ponad 1,052 mln użytkowników. Można tu znaleźć wszystko o marketingu: e-commerce, digital signage, marketing automation, branding, e-commerce B2B, marketing wsparcia sprzedaży. 

Na drugim miejscu znalazło się wydanie Mam Startup (mamstartup.pl), które ma 550 tys. wyświetleń. Serwis poświęcony jest tematyce startupów, funduszy Venture Capitals, nowych technologii i inwestycji.

Trzecie miejsce ma platforma Marketing i Biznes (marketingibiznes.pl) z 232 tys. wyświetleń. Można tu znaleźć aktualności biznesowe, marketingowe, startupowe oraz informacje dotyczące mediów społecznościowych.

Na czwartej pozycji jest portal Jestem Interaktywna (olagosciniak.pl), który w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku odwiedziło 163 tys. użytkowników. Autorka strony publikuje porady związane z prowadzeniem biznesów online, screencasty, ćwiczenia oraz wywiady ze znanymi przedsiębiorcami. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Portal OOH Magazine (oohmagazine.pl) jest na piątym miejscu i w ww. okresie odwiedziło go 101 tys. użytkowników. Na stronie można znaleźć aktualności z dziedziny marketingu i public relations.

*Ranking został sporządzony na podstawie katalogów PRNEWS.IO. Źródło informacji o ilości wejść na strony: SimilarWeb. Okres: 01.01.2023–30.09.2023 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się