Piątka mediów o marketingu i public relations

Specjaliści z platformy content marketingowej PRNEWS.IO przeanalizowali platformy, które najczęściej odwiedzają fachowcy od marketingu i public relations w `Polsce i sporządzili ranking z pięciu najbardziej popularnych.
O autorze
1 min czytania 2023-11-27

Liderem rankingu jest strona Nowy Marketing (nowymarketing.pl), którą odwiedziło ponad 1,052 mln użytkowników. Można tu znaleźć wszystko o marketingu: e-commerce, digital signage, marketing automation, branding, e-commerce B2B, marketing wsparcia sprzedaży. 

Na drugim miejscu znalazło się wydanie Mam Startup (mamstartup.pl), które ma 550 tys. wyświetleń. Serwis poświęcony jest tematyce startupów, funduszy Venture Capitals, nowych technologii i inwestycji.

Trzecie miejsce ma platforma Marketing i Biznes (marketingibiznes.pl) z 232 tys. wyświetleń. Można tu znaleźć aktualności biznesowe, marketingowe, startupowe oraz informacje dotyczące mediów społecznościowych.

Na czwartej pozycji jest portal Jestem Interaktywna (olagosciniak.pl), który w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku odwiedziło 163 tys. użytkowników. Autorka strony publikuje porady związane z prowadzeniem biznesów online, screencasty, ćwiczenia oraz wywiady ze znanymi przedsiębiorcami. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Portal OOH Magazine (oohmagazine.pl) jest na piątym miejscu i w ww. okresie odwiedziło go 101 tys. użytkowników. Na stronie można znaleźć aktualności z dziedziny marketingu i public relations.

*Ranking został sporządzony na podstawie katalogów PRNEWS.IO. Źródło informacji o ilości wejść na strony: SimilarWeb. Okres: 01.01.2023–30.09.2023 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się