Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Piękna, cudowna i pachnąca nowością aplikacja Play24

Agencja LoveMobile została wybrana przez operatora telekomunikacyjnego Play do zaprojektowania odświeżonej wersji aplikacji służącej do zarządzania kontem - Play24.
O autorze
1 min czytania 2013-04-25

Nowa wersja wprowadza liczne zmiany. Wykonana jest w natywnym interfejsie iOS i Androida i zawiera zupełnie odmienioną architekturę informacji. Zmianie uległa cała wizualna komunikacja z klientem, sposób prezentowania ważnych danych na koncie oraz proces uruchamiania nowych usług. Innowacje zostały wprowadzone w myśl zasad projektowania skoncentrowanego na zachowaniu użytkownika mobilnego (’mobile-first’).

LoveMobile była odpowiedzialna za kompleksowe zaprojektowanie nowej wersji Play24 na featurephone’y, touchphone’y i smartfony – zarówno w formie aplikacji jak i dedykowanych stron mobile web.

– To był ambitny projekt. Dzięki otwartości Play’a stworzyliśmy innowacyjne, piękne i kompleksowe rozwiązanie. Osobiście uważam, że to najładniejsza tego typu aplikacja w naszej części Europy – stwierdza Marcin Zaremba, Head of Business w LoveMobile (Grupa o2).

– Nowa aplikacja Play24 jest piękna, cudowna i pachnąca nowością – mówi Marcin Gruszka, Rzecznik Play – Wykorzystuje najlepsze wzorce projektowe dla aplikacji mobilnych, dostarczając maksymalną użyteczność przy wysokiej estetyce. Funkcjonalnie oczywiście jest to dalej Play24, więc użytkownicy poprzedniej wersji natychmiast się w niej odnajdą, ale myślimy, że paroma rozwiązaniami zaskoczy nawet technologicznych wyjadaczy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj