Piękne dziewczyny, disco polo i drogie samochody, czyli recepta na reklamę idealną

Piękne dziewczyny, disco polo i drogie samochody, czyli recepta na reklamę idealną
Reklama jest dźwignią handlu, a disco polo udźwignie każdą imprezę. Salon używanych samochodów EuroAuto Stefaniak znalazł receptę na doskonałą reklamę z dodatkiem medialnego szumu.
O autorze
1 min czytania 2017-12-19

W spocie reklamującym salon zobaczymy muzyków, ekskluzywne samochody, a także młode dziewczyny. Tekst piosenki w rytmie disco zachęca do skorzystania z oferty salonu samochodowego. Nietypowy sposób na promocję okazał się być skuteczny – firma dotarła do sporej liczby odbiorców, co w teorii mogło przełożyć się na zwiększenie wyników sprzedaży. W trzy miesiące klip wyświetlono blisko 300 000 razy.

Niezależnie od tego, czy jesteś z tych, którzy relaksują się przy reklamach, czy też z tych, którzy wręcz przeciwnie – wyłączają telewizor, kiedy widzą kolejny spot promujący specyfiki na siwiejące włosy, są reklamy, które zapadają w pamięć na długi czas. Niedawno przygotowaliśmy przegląd reklama w rytmie disco, które możecie zobaczyć → tutaj.

PS

W marcu w sieci pojawiła się pierwsza reklama długo wyczekiwanego przez fanów Zenona Martyniuka i Akcentu energy drinka, sygnowanego nazwiskiem gwiazdy disco polo. Zapewne podbiła niejedno serce 😉

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj