Historia pokazuje najwspanialsze chwile w życiu mężczyzny – jego miłość, jej utratę, wspomnienia z podróży, polityczne przepychanki i wyjątkowe doświadczenia. Kiedy retrospekcja dobiega końca, mężczyzna otwiera oczy, zdając sobie sprawę, że podczas tak intensywnego życia brakuje mu jednego elementu do pełni szczęścia. Zobaczcie jakiego!
PS
Zobacz również
Niedawno Toyota pozwoliła nam wziąć głęboki oddech i zastanowić się nad tym, że jeśli się chce, można osiągnąć wszystko. Marka uruchomiła specjalne konto na Instagramie @SeeLikeMenna, które zabiera ludzi w świat oczami 18-letniej brytyjskiej paraolimpijki Menny Fitzpatrick.
Profil na Instagramie jest częścią kampanii „Start Your Impossible”, w której marka pokazuje sportowców olimpijskich i paraolimpijskich jako zwykłych ludzi, którzy przełamują stereotypy niepełnosprawności jako ograniczającej życie. Toyota motywuje do pokonywania siebie.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Chęć przekraczania granic i spełnianie marzeń daje motywację do pokonywania swoich ograniczeń i działania, dzięki czemu możesz dokonać niemożliwego. Samsung stawia na innowacje w urządzeniach mobilnych, by pomóc na każdym etapie życia. Zobaczcie poruszającą opowieść o tym, że urodziliśmy się, by osiągać niemożliwe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing