Piękno detalu w kampanii marki Ospel

8 sierpnia ruszyła kampania wideo polskiego producenta osprzętu elektroinstalacyjnego - firmy Ospel. W ramach akcji promowana jest kolekcja łączników i gniazd elektrycznych z serii Karo, dla której producent wprowadził 7 nowych kolorów wymienialnych ramek.
O autorze
0 min czytania 2016-08-09

fot: New Media Division

Punktem wyjścia w kampanii było wykorzystanie symboliki detalu i koloru, jako istotnych elementów w procesie aranżacji wnętrz. Oprócz podstawowej funkcjonalności, łącznik elektryczny może również stanowić idealne dopełnienie całego wnętrza, szczególnie, kiedy kolor ramki zestawimy z przyjętą kolorystyką dodatków.

Na potrzeby kampanii został przygotowany 15 sek. pre-roll. Za kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów odpowiada wrocławska agencja New Media Division.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj