Od 25 maja NIVEA Polska namawiała swoich konsumentów do pielęgnacji bliskości.
– Poprzez kampanię chcieliśmy skłonić naszych konsumentów do dbałości o drugą osobę i do pielęgnacji bliskości między nami, w naszych rodzinach, grupach przyjaciół czy lokalnych społecznościach – tłumaczy Jakub Góralczyk, Junior PR Manager NIVEA Polska Sp. z o.o. – Wynika to z odpowiedzialności marki NIVEA, która od ponad 100 lat dba nie tylko o pielęgnację ciała, lecz także ciepłe uczucia wśród swoich konsumentów i bliskość między nimi.
Zobacz również
Co się działo?
Plenerowe weekendowe wydarzenia pełne atrakcji, zabaw i ciepłych emocji, były okazją do wspólnego, rodzinnego spędzenia czasu, zbliżenia się do siebie – pielęgnacji bliskości, czyli tego, co w natłoku zajęć na co dzień wszystkim umyka. Można było odpocząć z dziećmi po ciężkim tygodniu pracy, przeżyć razem chwile wytchnienia, odprężyć się czy po prostu wspólnie poleniuchować. Podczas imprez nie zabrakło także wyjątkowych atrakcji przygotowanych przez NIVEA: dla mieszkańców Olsztyna był to wielki prysznic w centrum miasta:
Katowic – powrót do dziecięcej beztroski i ślizgawki wodne w parku.
We Wrocławiu w ramach akcji miało miejsce wspólne słodkie nicnierobienie, czyli leniwe popołudnie wśród latających baniek mydlanych:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Poznaniacy zjedli razem śniadanie na trawie przy akompaniamencie kwartetu smyczkowego:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
a gdańszczanie budowali zamki z piasku pod okiem specjalistów w tej dziedzinie.
Wsparcie marketingowe
Kampania wizerunkowa NIVEA wsparta została komunikacją zintegrowaną 360º. Poza ambientami w kilku miastach Polski główny nacisk położono na reklamę na nośnikach zewnętrznych (city light’y, billboardy, niestandardowe OOH), w prasie, Internecie i TV (krótki spot zachęcający do udziału w akcji). W drugiej fazie kampanii, od 25 maja do 13 lipca 2013 r. prowadzona była loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami, połączona z silnymi aktywacjami w punktach sprzedaży. W czerwcowe weekendy w ośmiu największych centrach handlowych konsumenci mogli zasięgnąć porad eksperckich na specjalnie przygotowanych niebieskich wyspach. Na miejscu NIVEA postawiła także kącik zabaw dla dzieci. Takie aktywacje miały miejsce w: Arkadii i Złotych Tarasach (Warszawa), Silesii (Katowice), Starym Browarze (Poznań), Galerii Bałtyckiej (Gdańsk), Manufakturze (Łódź), Magnolii (Wrocław) i Galerii Kazimierz (Kraków).
– Efekty akcji oceniamy bardzo pozytywnie. Możemy z dumą powiedzieć, że udało nam się na tę chwilę uczynić Polskę niebieską i wzmocnić sprzedaż całego portfolio naszych produktów – dodał Góralczyk.