– Do pierwszej edycji Storymakers zgłosiło się kilkadziesiąt osób, reprezentujących najróżniejsze pomysły i kategorie wydarzeń: od gastronomii, przez immersyjne wystawy czy rozwiązania mobilne, aż po festiwale i stand-up. Do drugiego etapu wyłonionych zostało 6 prac. Następnie zespół endorfiny wsparł wybranych sześcioro uczestników konkursu w procesie doprecyzowania konceptów i opracowania graficznego finałowych prezentacji. Jesteśmy ogromnie zbudowani tym, z jakim zaangażowaniem uczestnicy podeszli do projektu. Chodzi nie tylko o nominowanych, których mieliśmy przyjemność poznać na żywo, ale także o wszystkie pozostałe osoby, które poświęciły swój czas na udział w konkursie. Podczas selekcji projektów, wielokrotnie zachwycaliśmy się kreatywnością oraz docenialiśmy sposób, w jaki zgłaszający chcieli przekazać nam swój świat oraz dać się poznać. Rynek jest pełen nieodkrytych talentów, a pierwsza edycja konkursu tylko zwiększyła nasz apetyt na to, żeby je poznawać – mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events.
Finał konkursu odbył się w warszawskim klubie Rakieta. Wśród gości, poza nominowanymi oraz wspierającymi ich bliskimi, znajdywali się również Klienci agencji, jak i zainteresowani inicjatywą, którzy dokonali rejestracji przez dedykowany formularz. Po prezentacji wszystkich 6 pomysłów i pytaniach od jury wyłoniona została zwyciężczyni premierowej odsłony Storymakers. Została nią Klaudia Wiszniowska, z projektem z kategorii festiwale, nad którym rolę mentorki podczas procesu przygotowawczego pełniła Agnieszka Widera, Creative Director w endorfina events.
Zobacz również
Jury finałowego etapu stanowili przedstawiciele endorfiny oraz zewnętrzni, znakomici eksperci reprezentujący branżę komunikacji zróżnicowanych segmentów: Małgorzata Jopek (Ringier Axel Springer Polska), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Polska), Magdalena Efler (L’Oreal Paris) oraz przedstawiciele patronów medialnych i merytorycznych wspierający konkurs od samego początku: dr Krzysztof Kuźmicz (Akademia Leona Koźmińskiego) i
Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl).
– Przez 15 lat pracy na rynku widzieliśmy wiele ciekawych koncepcji i poznaliśmy wiele talentów. Wspaniale jednak jest móc dokładać cegiełkę do kształtowania branży i poznawania perspektywy osób, z którymi potencjalnie nie mielibyśmy szansy spotkać się w inny sposób. Ogromnie doceniamy również jury podzielające nasze wartości, które zapewniło merytoryczny feedback, oraz niespotykaną szansę na zaprezentowanie się uczestnikom. Storymakers jest piękną przygodą, którą chcemy kontynuować i rozwijać, by projekt z roku na rok był coraz lepszy i docierał do coraz dalszych rejonów Polski, by dawać szansę i naukę wszystkim kreatywnym, niezależnie od miejsca zamieszkania czy stopnia zaawansowania. Spełnia on kilka założeń: po pierwsze inspiruje, po drugie daje szansę na realizację wspaniałych projektów, po trzecie buduje wokół endorfiny społeczność ludzi zafascynowanych światem eventowym – mówi Maciej Ledzion, Co-Founder & Partner endorfina events.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Informacje na temat drugiej edycji konkursu publikowane będą w mediach społecznościowych agencji oraz na dedykowanym profilu Instagram: endorfinastorymakers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.