Serial audio „Mierzeja” zadebiutował w aplikacji 7 lipca i już po kilku dniach zyskał miano bestsellera. Tylko pierwszy odcinek został dodany do wirtualnych bibliotek użytkowników aplikacji Empik Go ponad 15 tysięcy razy. O fenomenie helskiego słuchowiska Empik Go postanowił opowiedzieć także w dedykowanej gazecie, która będzie miała swoją premierę 15 sierpnia.
Postanowiliśmy się trochę pobawić i całym zespołem stworzyliśmy gazetę dla letników, którzy ostatnie dni wakacji spędzają na Helu – w miejscu, gdzie dzieje się akcja słuchowiska braci Miłoszewskich. „Mierzeja” podbiła serca abonentów Empik Go w lipcu i bardzo liczymy, że po lekturze MIERZEJA NEWS po ten rewelacyjny audioserial przyjdą do naszej aplikacji nowi fani dobrych historii – mówi Martyna Ziębińska-Górska, brand manager Empik Go i redaktor naczelna gazety.
Zobacz również
„Mierzeja News” to 8-stronicowy tytuł, który powstał na kanwie klasyczne gazety codziennej i taką formułą także przyjmuje. Na jej łamach czytelnik będzie mógł znaleźć m.in. wywiady z Zygmuntem Miłoszewskim czy Mateuszem Damięckim, recenzje Marcina Mellera czy Karoliny Korwin-Piotrowskiej oraz horoskop i krzyżówkę. Magazyn będzie dystrybuowany 15 sierpnia na plażach w Helu, Juracie, Jastarni, Kuźnicy, Chałupach oraz Władysławowie. Jej nakład wynosi 5 tysięcy egzemplarzy.
Link do gazety: online.flippingbook.com/view/601020372/
„Mierzeja” to thriller, który przenosi słuchaczy na Hel. Przewrotnie, fabuła nie przypomina historii rodem z nadmorskiego kurortu, raczej mroczną opowieść pełną tajemnic, w której wszyscy skrywają jakąś trudną prawdę. Oprócz dojmującej atmosfery zagrożenia i tajemnicy „Mierzeję” cechuje – rozegrany w dialogach – charakterystyczny dla braci Miłoszewskich humor i ironia. Autorzy nie zapomnieli też o wątku miłosnym. W pędzącej akcji zbudowanej z dialogów i ciętych ripost wybrzmiewa też silny komentarz społeczno-polityczny pod adresem współczesnego świata. W rolach głównych audioserialu: Mateusz Damięcki, Karolina Gorczyca, Anna Smołowik, Sandra Drzymalska oraz Sebastian Dela.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej o serialu: www.empik.com/mierzeja
Słuchaj podcastu NowyMarketing