W czasie oczekiwań na Pierwszą Gwiazdkę Oranżada Hellena prowadzi działania wizerunkowo – sprzedażowe. Kampania o charakterze 360 stopni, niezmiennie od 3 lat, przynosi marce niebywałe efekty w postaci ponad 20% dynamiki sprzedaży w ostatnich miesiącach roku rok do roku.
Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa wystartuje 28 listopada i potrwa do 27 grudnia. Reklamę emitowaną na antenach największych stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) wspierają działania w punktach dystrybucji.
Zobacz również
Jak zwykle na święta Oranżada Hellena w butelkach 1,25L opatrzona jest etykietą ze świątecznym motywem. W tym roku marka oferuje nowość w postaci kolorowych, mocno brandingowych zgrzewek z funkcjonalną rączką. Uchwyt umożliwia wygodniejsze zakupy i tym samym daje szansę na zwiększenie koszyka zakupowego konsumentów.
Uwagę konsumentów w punktach sprzedaży przykuwa wyjątkowa multiekspozycja z ruchomym pociągiem na szczycie. Motyw pojazdu wykorzystano także w spójnych wizerunkowo z reklamą standach przygotowanych w dwóch odsłonach – wersji standard i wersji premium. Pierwsze dedykowane są mniejszym placówkom, drugie – dużym halom handlowych. Dodatkowo w sklepach wiszą świąteczne plakaty i wobblery z mocnym brandingiem. W mniejszych punktach dystrybucji uwagę zwracają „potykacze” z postacią oranżadowego Mikołaja.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Adaptację kreacji na potrzeby kampanii świątecznej Oranżady Hellena wykonała agencja Grandes Kochonos’. Media zakupił dom mediowy INITIATIVE MEDIA. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing