Pierwsza kampania Mentos Choco od Walk

Ruszyła kampania reklamowa cukierków Mentos Choco. Za przygotowanie i realizację akcji pod hasłem „Czeko pragniesz” odpowiada agencja Walk Creative. Działania są prowadzone w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
O autorze
0 min czytania 2015-09-10

Celem kampanii jest poinformowanie o nowym wariancie cukierków Mentos – toffi z czekoladą.

Po wygranym przetargu Walk zajął się kreacją reklam ALT-owych, działaniami w internecie obejmującymi kampanię display oraz outdoorem.

Agencja stworzyła dwa spoty – 30′ oraz 15′. Wyreżyserował je Dariusz Rzontkowski, wyprodukował dom produkcyjny Tango, udźwiękowieniem zajęło się studio Sound Tropez, a postprodukcją – Stage2. Spoty są emitowane w kanałach takich jak TVN, AXN, FOX, TLC, Polsat News, TV4, TV6 czy BBC Brit.

Kampania rozpoczęła się 7 września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing