W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym, Krewetki z masełkiem koperkowym i Krewetki z masełkiem cytrynowym z chili.
Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej grupy konsumentów. Kreację przygotował dział marketingu MyFood, a dostawcą nośników jest Ströer Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa.
Zobacz również
MyFood udowadnia, że owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe z krewetkami mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.
Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe produktów marki w sieciach handlowych.
MyFood Sp. z o.o. Sp.k. jest młodą, polską firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing