Pierwsza kolekcja Femi Stories dla dziewczynek już w sprzedaży

Najnowsza kolekcja „Lost in Space” dla dziewczynek w wieku 6-10 lat to ukłon w kierunku młodych dziewczyn Femi, które bezustannie przypominają nam, jak ważne jest pielęgnowanie naszego wewnętrznego dziecka.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Dzieciństwo to beztroska, zabawa, wolność…to prawo do popełniania błędów, z których zarówno rodzice, jak i dzieci wyciągają wnioski. Czyste, uczciwe serce i niezwykła chęć poznawania świata. Bezwarunkowa miłość. Małe rzeczy, które nas uszczęśliwiają. Liczenie chmur, puszczanie latawców, zabawy w chowanego, wspinanie się na drzewa, rysowanie poza liniami. Rzadko zatrzymujemy się, chociaż na moment, aby przypomnieć sobie chwile, które sprawiały, że inaczej postrzegaliśmy świat i docenialiśmy wszystko, co nas otaczało. Łapaliśmy chwile, nie patrząc na przyszłość. Byliśmy tu i teraz.

„Lost in Space” na sezon Jesień/Zima ‘20/21 dla młodych Femi Girls w wieku 6-10 lat jest pierwszą tak szeroką kolekcją Femi Stories, w której każda dziewczynka znajdzie coś dla siebie (wszystkie modele w 3 rozmiarach: 116, 128 i 140 cm). Inspirowana wspomnieniami z dzieciństwa łączy autorskie printy Femi Stories z elementami wszechświata, takimi jak gwiazdy, konstelacje i planety z motywem bajkowego jednorożca.

Złożona z 8 modeli w 16 odsłonach kolorystycznych i szerokiej oferty akcesoriów, zaprojektowana została tak, aby można było stworzyć różne looki i beztrosko bawić się modą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Połączyliśmy nasze autorskie printy z elementami kosmosu i przewodnim motywem jednorożca, który jest magicznym symbolem mądrości, czystości, dobroci i fantazji. Chcemy pamiętać o tym, jak ważne jest wracanie do wspomnień z dzieciństwa i pozwalanie sobie na popełnianie błędów – mówi Anita Nawarkiewicz, współzałożyciela i projektantka marki Femi Stories.

Kolory przewodnie kolekcji – ciepła mięta, fiolet i bąbelkowy róż połączone z odcieniem złamanej bieli pojawiają się na bluzach, spodniach dresowych, longsleevach i sukienkach, a w akcesoriach nie zabrakło wielokolorowego plecaka, piórnika czy zestawów zimowych czapek i szalików.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co więcej, poza regularną kolekcją w tym sezonie pojawi się kilka zestawów „matka córka” – już teraz dostępne są modele w kapsule Femi Basic – bluzy oraz spodnie dresowe.

Idąc w myśl zrównoważonego rozwoju w kolekcji Femi Stories na sezon Jesień/Zima ‘20/21 pojawiły się ekologiczne opakowania – zarówno folie biodegradowalne jak i pochodzące z recyklingu.