Konferencja Naukowa Obszary Reklamy. Edycja I. Tabu ma pozwolić na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklamowych (komercyjnych, społecznych, politycznych), a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw, czasem oburzenie. Konferencja będzie też szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub stracić mogą. I jak z takimi sytuacjami sobie radzą.
Konferencja skierowana jest do przedstawicieli różnych dziedzin naukowych (antropologów, kulturoznawców, etnologów, medioznawców, socjologów, językoznawców), a także praktyków w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej.
Zobacz również
Spotkanie odbędzie się 22 października br. w Koszalinie w budynku Politechniki Koszalińskiej (sala 13b) przy ul. Kwiatkowskiego 6e. Udział w nim jest bezpłatny.
Tytuły wystąpień (czas wystąpienia do 20 minut) wraz z abstraktami (objętość abstraktu: do 800 znaków ze spacjami) oraz informacją odnośnie akredytacji prosimy nadsyłać w pliku programu Word do 7.09.2018 roku na adres mailowy: [email protected] .
Informacje o zakwalifikowaniu wystąpień wraz ze szczegółowym planem konferencji zostaną przesłane do 14.09.2018 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem konferencji jest Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy” (Wydział Humanistyczny Politechniki Koszalińskiej), Katedra Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa Wydziału Humanistycznego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator nie zapewnia noclegu oraz nie zwraca kosztów dojazdów.
Więcej informacji o konferencji dostępnych jest na stronie wydarzenia na Facebooku: www.facebook.com/events/423504408168447