Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, prezentuje pierwszą lokalną kampanię skoncentrowaną wokół odzieży męskiej stworzoną na rynek polski i czeski. Koncepcja kampanii opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie, ale „chcieliby, aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób”.
By wzmocnić przekaz i dotrzeć do szerokiego grona męskich odbiorców, głównymi twarzami kampanii zostali lokalni influencerzy i znane twarze, takie jak aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. Bohaterowie kampanii prezentują atrybuty platformy Zalando, które odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn, np. proste wyszukiwanie produktów, długi czas na zwrot czy dostępność lokalnych i globalnych marek w jednym miejscu.
Zobacz również
Spot został wyreżyserowany przez utalentowanego Luboša Vacke, a za zdjęcia odpowiadał wielokrotny zdobywca Złotych Lwów na festiwalu w Cannes, Pavel Hejný.
Kampania rozpoczęła się 19 sierpnia w kanałach social media Zalando w Polsce i w Czechach, a następnie pojawi się w telewizji, VOD, kanałach OOH i DOOH.
– Bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć lokalną produkcję i móc zaistnieć na rynku dzięki kampanii męskiej z udziałem znanych talentów z Polski i Czech. W Zalando ważny jest dla nas każdy klient, dlatego poszerzenie naszej grupy odbiorców o mężczyzn było dla nas kluczowe przy tworzeniu tej lokalnej kampanii. Mam nadzieję, że dzięki niej będziemy o krok bliżej do stania się punktem wyjścia dla mody – mówi Dawid Pożoga, regional team lead na Czechy i Polskę w Zalando.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania składa się z głównego 30-sekundowego video, a także krótszych wersji video i zdjęć z każdym z bohaterów. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna SYMBIO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing