Proces zmiany marki ze Statoil na Circle K rozpocznie się oficjalnie 11 maja br. w Warszawie i obejmie kolejno wszystkie stacje paliw w stolicy. Stacja paliw przy ul. Sosnkowskiego 18 w Opolu została wybrana jako stacja pilotażowa i działa już pod marką Circle K. Prace na obiekcie pilotażowym obejmowały zmianę znaków na elewacji sklepu, wiacie, myjni oraz na znakach cenowych. Prace te zostały zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.
– Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię). Proces zmiany marki w Polsce potrwa około roku – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Circle K jest dziś największą marką firmy Alimentation Couche-Tard Inc.(„Couche-Tard”). We wrześniu 2015 r. firma ogłosiła decyzję o konsolidacji portfela swoich marek detalicznych pod jedną globalną marką Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe marki: Mac’s®, Kangaroo Express® oraz Statoil®.
Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Personel stacji Circle K w Opolu pozostaje ten sam; nie zmienia się ani asortyment sklepu, ani oferta paliw, która obejmuje wysokiej jakości produkty miles – benzynę 95, olej napędowy i LPG, a także produkty premium benzynę 98 milesPlus i diesel milesPlus. Stacja Circle K w Opolu czynna jest całodobowo i akceptuje karty bankowe, karty Routex, DKV i UTA oraz karty programu lojalnościowego Statoil Extra, którego nazwa zmieni się na Circle K Extra Club.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]