„Know Them All” to pierwsza polska aplikacja, która oparta jest o LinkedIn. Wykorzystując mechanizmy gamifikacji i sieć kontaktów użytkownika, pozwala w sposób quizowy sprawdzić, jak dużo uczestnik wie o swoich znajomych z LinkedIn. „Nasz firma jest przekonana, że sukces dobrej współpracy opiera się na dobrych i długotrwałych relacjach. Dlatego szukaliśmy rozwiązania, które pomogłoby nam zwrócić uwagę na tak ważne zagadnienie jakim jest dla nas budowanie relacji.” – mówi Michał Szymański z PwC – „Celem aplikacji jest uświadomienie użytkownikowi, poprzez wciągnięcie go w grę, że sukces w dzisiejszym biznesie opiera się w znacznej mierze na wartościowych relacjach, które następnie mogą przekładać się na konkretne, wymierne korzyści.”
Aplikacja adresowana jest do szerokiego spektrum osób zarejestrowanych w LinkedIn, których jest w Polsce już 868 tys., zaś globalnie to liczba ta przekroczyła 200 milionów. Wśród użytkowników LinkedIn 60% to menedżerowie średniego i wyższego szczebla, którzy chętnie wykorzystują serwis do budowania relacji biznesowych (71% deklaruje to jako nadrzędny cel obecności w LN). „Wiele osób posiadających swój profil na LinkedIn w Polsce dysponuje bardzo rozbudowaną siecią kontaktów w portalu, ale często są one nieświadome ukrytej wartości tego kapitału. To do nich adresujemy naszą aplikację” – tłumaczy Michał Szymański z PwC.
Zobacz również
Promocja „Know Them All” odbywa się we współpracy z wyłącznym partnerem LinkedIn w Polsce, siecią reklamy premium BAN.pl. „Aplikacja PwC adresowana jest bezpośrednio do użytkowników LinkedIn, dlatego postawiliśmy na możliwości reklamowe serwisu. Do promocji aplikacji będą wykorzystane natywne mechanizmy LinkedIn, a także Ankiety adresowane do grona liderów opinii” – mówi Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach