Pierwsza premiera powieści na Instagramie – Empik i Change promują czytelnictwo

23 lutego wystartowała instagramowa kampania Empiku - #storygramempik, z jednej strony wspierająca czytelnictwo w Polsce, z drugiej zbliżające się premiery w Empiku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Change (Group One), współpracująca z Empikiem od lipca zeszłego roku.
O autorze
1 min czytania 2015-02-24

#storygramempik jest odpowiedzią na problem spadającego poziomu czytelnictwa. Instagram, będący dotychczas najszybciej rozwijającym się medium obrazkowym na świecie, ma okazać się narzędziem pobudzającym zainteresowanie literaturą wśród jego użytkowników – tych w  Polsce jest blisko 2,5 mln. 

Historia w pewnym sensie zatacza koło, człowiek znowu zaczyna posługiwać się pismem obrazkowym, a w efekcie czyta mniej. Zamiast namawiać do czytania, postanowiliśmy wykorzystać Instagram, jedno z najbardziej obrazkowych mediów, dając jego użytkownikom okazję do czytania w każdej wolnej chwili. Tak zrodził się #storygram_empik, będący pierwszym profilem instagramowym, publikującym nie zdjęcia, a fragmenty utworów literackich – opowiada o projekcie Jan Majle, dyrektor kreatywny agencji Change. 

Na profilu Instagramowym przedpremierowo publikowane będą pierwsze rozdziały nowości wydawniczych, wkrótce dostępnych również na półkach salonów sieci Empik. Dotychczas, pierwszą dostępną premierą jest Will Grayson Will Grayson, autorstwa Davida Levithana i Johna Greena.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj