COOL CLUB ma pomysł na to, jak osłodzić naszym pociechom pierwszy dzwonek!
Pierwszy spot reklamowy marki COOL CLUB pokazuje beztroską radość i zabawę, czyli synonimy szczęśliwego dzieciństwa. Udowadnia także, że powrót do szkolnych ławek nie musi oznaczać końca zabawy. Dniom spędzonym w szkole koloru nada nowa kolekcja COOL CLUB, w której znaleźć można szeroki wybór odzieży, obuwia, i akcesoriów dla dzieci do 14 roku życia.
Zobacz również
– Pierwsza kampania reklamowa COOL CLUB to kolejny krok milowy w rozwoju marki, którą z dużym powodzeniem sukcesywnie rozwijamy w ostatnich latach – mówi Magdalena Dąbska, Dyrektor Marketingu i PR, Członek Zarządu sieci SMYK. – Wszystkie ubrania i obuwie projektowane są przez zespół projektantów SMYKA, którzy inspirują się trendami modowymi z całego świata. Co sezon do sklepów wchodzi nowa kolekcja. Linia Back To School, którą reklamuje nasz pierwszy spot, to prawdziwa perełka, którą chcemy umilić dzieciom powrót do szkoły – dodaje.
15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane będą od 17 sierpnia przez trzy tygodnie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat (zarówno głównych, jak i tematycznych), a także w innych kanałach tematycznych, m.in.: Discovery, Canal+, AXN, Animal Planet. Oprócz spotów telewizyjnych, kampania COOL CLUB pojawi się w magazynach lifestylowych, takich jak Viva!, Party, Show, Grazia czy Gala.
Działania komunikacyjne związane z promocją Back To School prowadzone są również na kanale YouTube oraz na fan page’u marki Smyk na Facebooku. Elementy kampanii w postaci spójnych z komunikacją mediową materiałów reklamowych i oznaczeń, czy katalogów będzie można zobaczyć we wszystkich sklepach sieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Autorem kreacji kampanii jest agencja GonnaBe. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Star Media. Działania PRowe marki SMYK i COOL CLUB wspiera agencja Solski Burson-Marsteller.
Słuchaj podcastu NowyMarketing