We wrześniu na półki sklepowe trafiła pierwsza w historii limitowana edycja opakowań Tatry. Marka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, głównie mężczyzn, dla których piwo jest ważnym elementem ich męskiego świata. Przedstawiona na opakowaniach oraz w najnowszym spocie TV idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którym w codziennym życiu nie brakuje hartu ducha, doświadczenia oraz pasji. Na opakowaniach znalazło się aż sześć zawodów, z różnych regionów Polski.
– Na opakowaniach limitowanej edycji Tatry znalazły się: Wilk Morski, Strażnik Gór, Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik i Pogromca ognia. Zależało nam, aby podkreślić uniwersalny charakter marki, dlatego celowo nie umieściliśmy nazw poszczególnych profesji wprost. Staraliśmy się nazwać je w taki sposób, aby osoby, które nawet bezpośrednio nie wykonują danego zawodu, mogły odnaleźć w nich cząstkę siebie. Nie trzeba być zawodowym mechanikiem, aby czuć się prawdziwym znawcą czterech kółek – mówi Julia Czyżykowska, brand manager marki. .
Zobacz również
„Ludzie z charakterem” to kolejne działanie, poprzez które marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak siła, tradycja i męski świat. Nowy spot można oglądać od 14 września br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i social media marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowało Wilk Studio, a Agencja Global Shopper Marketing jest odpowiedzialna za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]