Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców
Zobacz również
Oplem Corsą Active w promocyjnej ofercie Opel Kredyt 4×25%. Jednym z elementów kampanii jest dedykowany 30 sekundowy spot wideo. Zostanie on wyemitowany wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami www modelu Corsa Active. Youtube i spoty wideo pomagają zwiększyć liczbę konwersji i efektywność zgodnie z założonymi KPI.
Połączenie reklamy wideo w internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest ona coraz chętniej stosowana przez branże, które historycznie większość budżetów reklamowych kierowały do telewizji. – mówi Paweł Laskowski, Managing Director AMNET Polska – Jest obecnie coraz częściej wykorzystywana przez reklamodawców, na co wskazuje już 65%* wzrost wydatków na ten typ reklamy w 2012 roku.
Sukces wideo w internecie związany jest ze zmianą sposobu konsumpcji treści. Dziś widz nie tylko wybiera to, co chce obejrzeć, ale także kiedy i na jakim urządzeniu. Coraz bardziej popularne stają się dedykowane treści wideo tworzone na potrzeby internetu, z których chętnie korzystają dzisiejsi konsumenci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
RTB to nowy sposób zakupu wideo na YouTube, serwisie, który odwiedza miesięcznie ponad 14 mln użytkowników w Polsce i miliard na całym świecie. – komentuje Piotr Marzec, Sales Manager odpowiedzialny za DoubleClick w ramach Google. Cieszę się, że za sprawą AMNET, marka Opel, jako pierwsza w Polsce emituje kampanię reklamową wideo w modelu RTB. Jestem pewien, że zachęci to kolejnych reklamodawców do skorzystania z takiego modelu reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa do 16 sierpnia bieżącego roku, a jej efektywność będzie oceniana / badana w skali miesiąc do miesiąca.