że wydarzenie to rozpocznie niełatwą debatę na temat dzisiejszych realiów pozyskiwania usług, które kiedyś wyceniane były dobrymi relacjami, a dziś sprowadzane są do poziomu „tabelki”.
W trakcie konferencji prowadzące i prelegenci rozmawiać będą o dzisiejszych relacjach w ramach współpracy trzech środowisk spotykających się przy przetargowym stole i o tym co powoduje, że słowo „przetarg” wywołuje często „ból głowy”.
Zobacz również
Do tej niewątpliwie ciekawej dyskusji organizator, Shortlist Consulting, zaprosił najlepszych ekspertów z każdego ze środowisk: dyrektorów marketingu z firm takich jak Getin Noble Bank, Samsung Elektronics, AASA Polska S.A., dyrektorów zakupów z firm takich jak Play, Mars Wrigley, Provident Polska oraz szefów agencji – przedstawicieli branży komunikacji marketingowej marketingowej, m.in. z K2, Ogilvy & Mather czy Havas Media.
Prelegentem otwierającym konferencje będzie psycholog i trener biznesu Jacek Santorski, który przygotuje wykład o relacjach międzyludzkich i biznesowych, o tym w jakie role wchodzimy i dlaczego jest to takie trudne by się porozumieć.
Konferencję przygotowują i poprowadzą Marta Macke, Pitch Consultant Shortlist Consulting oraz Monika Bis, Dyrektor Zakupów i Administracji Medicover, które już kilkakrotnie występowały wspólnie na różnych konferencjach zakupowych opowiadając o blaskach i cieniach przetargów marketingowych. W ramach programu Shortlist Consulting, razem prowadzą szkolenia odkodowujące przetarg i pomagające lepiej zrozumieć klienta, szczególnie tego z działu zakupów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Konferencja „Jak przetrwać w przetargowym trójkącie: marketing-procurement-agencja” powstała z zaobserwowanej przez nie potrzeby integracji środowiska zakupowego, marketingowego i agencji komunikacji marketingowej. Ma być platformą do wymiany opinii eksperckich wszystkich tych, którzy uczestniczą w przetargowym trójkącie procurement-marketing-agencja oraz początkiem dialogu pomiędzy nimi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Przetargi zawsze były, są i będą kołem napędowym branży agencji komunikacji marketingowej. Agencje w każdym roku startują średnio w kilku do kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu przetargach. Przez dwadzieścia kilka lat istnienia branży w Polsce realia przetargowe bardzo się zmieniały. Marketing i agencje nauczyły się ze sobą współpracować. Jednak wraz z pojawieniem się działów zakupów i rosnącą rolą procurementu, postępowania przetargowe stały się dla agencji jeszcze trudniejsze niż dotychczas, a procesy i narzędzia używane przez procurement są często dla agencji nieznane i niezrozumiałe. Jednocześnie procurement wywodzący się z tradycyjnych zakupów poznaje dziś tajniki marketingu oraz świat branży komunikacji marketingowej. Wewnątrz organizacji klienta, również trzeba pogodzić z sobą dwu „interesariuszy”, zakupy i biznes, nazywany też klientem wewnętrznym.
Świat komunikacji marketingowej jest ciekawy, barwny, ale też bardzo duży i złożony – zakupowcy uczą się rozpoznawać poszczególne kompetencje komunikacji reklamowej, brand design, PRowej, digitalowej, produkcji reklamowej, zakupu mediów, organizacji eventów itd.
Wierzymy, że jedynie integracja środowisk oraz dogłębne poznanie wzajemnych potrzeb, celów, ale i standardów pracy pozwoli zarówno marketingowi, procurementowi jak i agencjom i domom mediowym rzetelnie podejmować decyzje o zaproszeniu i udziale w przetargu oraz optymalnie pracować przy przygotowywaniu procesów przetargowych po obu stronach”
Szczegóły konferencji oraz rejestracja na stronie http://www.wprzetargowymtrojkacie.pl/