Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsze ogólnopolskie badanie preferencji śniadaniowych pracowników

Firma MójCatering przeprowadziła na przełomie 2023 i 2024 roku badanie preferencji śniadaniowych pracowników budynków biurowych należących do Adgar Poland. Przez pięć tygodni badani mieli okazję wybierać spośród siedmiu dań przygotowanych przez dietetyków, aby ostatecznie ustalić, co najchętniej spożywają na śniadanie.
O autorze
1 min czytania 2024-03-25

Wyniki badania przynoszą kilka istotnych spostrzeżeń. Przede wszystkim aż 87% badanych zadeklarowało, że regularnie spożywa śniadanie, z czego 47% wybiera opcję pierwszego posiłku w domu. Co ciekawe, większość badanych wskazała, że zdecydowanie woli śniadania wytrawne, choć niewielka grupa respondentów przyznała się do chęci eksperymentowania z różnymi smakami. Na pytanie, czy śniadanie powinno być podawane na zimno, czy na ciepło, pracownicy przyznali, że nie ma to większego znaczenia. Wynik ten może wskazywać na rosnące zainteresowanie zdrowymi i lekkimi posiłkami, które można spożywać zarówno o poranku w domu, jak i w biurze.

– Jako jedna z pierwszych w Polsce firm cateringowych uważnie śledzimy zachowania i preferencje naszych klientów, jeśli chodzi o wybór menu – mówi Milka Bachanek – Prezes Zarządu Natural Brand, właściciela MójCatering. – Odnotowaliśmy w ostatnim czasie top piątkę, jeśli chodzi o wybór śniadań. Największym powodzeniem cieszą się: omlet z warzywami, jogurt grecki z owocami i orzechami, chia pudding z kokosem, czy tosty na słodko i słono. Ponieważ nasz catering dietetyczny wybierany jest przez pracowników branż wymagających jak IT, finanse czy farmacja chcieliśmy zweryfikować te obserwacje i przeprowadziliśmy badanie.

Najciekawszym spostrzeżeniem jest entuzjastyczne przyjęcie pomysłu na zamawianie śniadań przez pracodawcę. Znaczna większość badanych uznała takie rozwiązanie za znakomity benefit pracowniczy, co może sugerować, że taka forma wsparcia zyskuje na popularności wśród zatrudnionych. Po pandemii wyraźnie wytworzył się nowy trend – Zdrowy Employer Branding. Oprócz satysfakcjonującego wynagrodzenia, systemu premiowego czy różnego rodzaju programów motywacyjnych coraz ważniejszą rolę odgrywa dbanie o tzw. wellbeing, czyli dobrostan fizyczny i psychiczny zatrudnionych.

Za pomysł i realizację badań odpowiedzialna była agencja magnifiCo marketing&PR consultants.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj