TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwszy komplet strojów piłkarskich w metaverse od PUMY i Manchesteru City

Firma PUMA oraz Manchester City prezentują trzeci komplet strojów na sezon 2022/23. Nowy zestaw został po raz pierwszy zaprezentowany w świecie Roblox, dając graczom możliwość odkrywania i interakcji z nowymi koszulkami w ramach doświadczenia PUMA and the Land of Games.
O autorze
1 min czytania 2022-08-04

Specjalne wydarzenie w metaverse

Tylko przez ograniczony czas w grze Roblox będzie można zobaczyć domowy i trzeci zestaw Manchesteru City. Wydarzenie to przyniesie także nowe, stworzone przez społeczność produkty, nowe elementy ubioru warstwowego oraz aktualizacje innych aktywności.

W ramach premiery zostanie otwarty portal pomiędzy doświadczeniem Man City’s Blue Moon w Roblox, dając odwiedzającym szansę na zdobycie darmowego przedmiotu poprzez dołączenie do obu wydarzeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo przez pierwsze dwa tygodnie od premiery, użytkownicy, którzy rywalizują i wygrywają w Football Rush w PUMA i Land of Games, mogą otrzymać darmową cyfrową koszulkę Manchester City. Wszyscy pozostali użytkownicy będą mieli możliwość zakupu nowego, cyfrowego trzeciego zestawu Manchester City w sklepie ze sprzętem PUMA w Roblox pod tym linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie mogliśmy wymyślić lepszego partnera do zrobienia czegoś tak innowacyjnego. Ponieważ nadal testujemy i uczymy się w przestrzeni Web3, nie możemy się doczekać wykorzystania Roblox jako platformy do łączenia się z fanami w każdym wieku – powiedział Ivan Dashkov, creative culture director w PUMA.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Manchester City był już świadkiem wielu premier – w tym dwóch najbardziej udanych wydań w ostatnich miesiącach z zestawami domowymi i wyjazdowymi strojów na sezon 2022/23 – skomentowała Serena Gosling, director of retail and licensing, City Football Group. – To ekscytujące, że możemy współpracować z PUMA, aby ogłosić dziś premierę naszego pierwszego zestawu w Metaverse. Jako klub nieustannie poszukujemy nowych sposobów na innowacyjne współprace i wykorzystanie najnowszych technologii. Zależy nam aby dotrzeć do wszystkich kibiców, również tych młodszych odbiorców, którzy są następnym pokoleniem fanów.

Trzeci zestaw strojów Manchesteru City na sezon 2022/23 jest już dostępny na PUMA.com, Land of Games na Robloxie oraz u wybranych partnerów handlowych.