„Wisłą” to pierwszy taki organizowany przez Facebooka projekt w Polsce. Celem projektu jest pokazanie użytkownikom piękna nadwiślańskich krajobrazów, a także zwrócenie uwagi na cenne lokalne inicjatywy funkcjonujące w pobliżu największej polskiej rzeki.
Oprócz transmisji na żywo, użytkownicy mogą obejrzeć materiały wideo, w których Piotr porozmawia z pasjonatami i razem z nimi pokaże siłę lokalnych inicjatyw. Wideo, tak jak i transmisja na żywo z łodzi, są do obejrzenia codziennie na Facebooku.
Zobacz również
– Lokalne społeczności bardzo często inicjują wartościowe, unikalne projekty. Niestety informacja o nich nie przedostaje się do szerszej świadomości nie pozwalając ich nagłośnić i spopularyzować, dlatego z chęcią wziąłem udział w projekcie, dzięki któremu możemy pokazać tych interesujących ludzi i ich pasje. Odwiedzimy nadwiślańskie miejscowości i będziemy rozmawiać z twórcami lokalnych inicjatyw po to, aby mogła się o nich dowiedzieć cała Polska – komentuje Piotr „Gdzie Bądź” Jurkowski, wideo bloger i podróżnik.
Projekt „Wisłą” potrwa od 2 do 6 października. Łódka Facebooka przepłynie trasę z Płocka do Gdańska, odwiedzając po drodze m.in. Ciechocinek, Bydgoszcz, Grudziądz i Tczew.
Słuchaj podcastu NowyMarketing