Każdego roku do wytworzenia nowych ubrań zużywane są ok. 93 miliardy m3 wody. Dodatkowo w trakcie procesu ich produkcji wyemitowanych zostaje ok. 1,2 miliarda ton dwutlenku węgla. Co gorsze zaledwie mniej niż 1% materiałów zużytych do produkcji tkanin poddawany jest recyklingowi, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik.
W celu przeciwdziałania temu zjawisku, Electrolux stworzył pralki i suszarki z linii PerfectCare, które wydłużają życie ubrań.
Zobacz również
„Pierz, susz, noś dłużej” – to hasło kampanii, promującej nową linię Electrolux PerfectCare. W ramach działań powstał spot we współpracy z Natalią Przybysz, która opowiada dlaczego ograniczanie marnowania ubrań jest ważne, jeśli zależy nam na życiu w zgodzie z naturą i dobru naszej planety.
Spot to pierwsza odsłona szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie kanały: digital (social media, video online), OOH oraz kampanię w telewizji (w tym działania branded content). W trakcie trwania kampanii będą realizowane też niestandardowe działania edukacyjne, które pokażą, jak przedłużyć życie naszych ubrań, a tym samym zadbać o lepszą przyszłość dla naszej planety. Ze sposobami na bardziej ekologiczne pranie można zapoznać się na stronie nowej platformy Electrolux.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. LiquidThread (Publicis Groupe) przygotował i realizuje niestandardowe działania contentowe. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith (Publicis Groupe).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing