PiG Trzech Króli – druga odsłona kampanii PGNiG

Nowy spot pojawił się w telewizji 14 listopada. Ta część kampanii ma na celu zwrócić uwagę na konkretną korzyść (170 zł), jaką klient może uzyskać dzięki skorzystaniu z nowej oferty PiG, czyli prądu i gazu w pakiecie.
O autorze
0 min czytania 2016-11-21

„Dzięki przeprowadzonym przez nas przed emisją badaniom wiemy, że reklama silnie angażuje emocjonalnie, przez co jest dobrze zapamiętywana i wyróżnia się z bloku reklamowego”, powiedział Wiktor Urban, Kierownik Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny.

„Konsumenci w różnym wieku utożsamiali się z reklamą mówiąc, że to „reklama dla takich osób jak one”. Wynik na wskaźniku utożsamienie się z marką jest na poziomie 1 proc. najlepszych rezultatów spośród około 300 reklam z sektora usług przebadanych przez zaangażowaną przez nas firmę badawczą. Wynik na wskaźniku zaangażowanie emocjonalne jest w 6 proc. najlepiej ocenianych reklam z tej samej bazy” – dodał Urban.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil. Zakupem mediów firma zajmowała się samodzielnie.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj