– My Polacy uwielbiamy futbol, piłkarskie emocje i wspólne kibicowanie. Miliony widzów oglądają mecze swoich ulubionych drużyn, w tym tej najważniejszej, czyli polskiej reprezentacji. Doskonale znamy nie tylko zawodników dających z siebie wszystko na boisku, ale także komentatorów, których głos towarzyszy nam podczas transmisji. Dlatego piłka nożna jest tak ważnym elementem naszej komunikacji marketingowej. Po sukcesie akcji #12zawodnik, realizowanej w czasie Mistrzostw Europy 2016, w jesienno-zimowej kampanii ponownie stawiamy na futbol.– mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK.
Najnowsza odsłona kampanii, w której można ponownie oglądać Mateusza Borka oraz Łukasza Fabiańskiego, dotyczy „Szybkiego kredytu gotówkowego”. Kampania nawiązuje do najważniejszych cech kredytu, łatwo dostępnego, przyznawanego według uproszczonej procedury, bez konieczności przedstawiania przez klienta zaświadczenia o dochodach.
Zobacz również
Kampania potrwa od 4 listopada do 31 grudnia br. Będzie prowadzona w telewizji (spoty 30” i 15” w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), prasie ogólnopolskiej oraz internecie (portale, serwisy zakupowe i aukcyjne, serwisy VOD, media społecznościowe). Obejmie również reklamę kinową oraz reklamę zewnętrzną.
Za kreację odpowiada agencja Red8 Advertising. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki, produkcję powierzono Propeller Film, a postprodukcję – Lunapark Motion Arts Collective. Dom mediowy Starcom odpowiada za zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing