Piłkarze Mistrza Polski, KKS Lech Poznań, w sesji modowej dla multibrandowego domu mody Gomez

Wzorem topowych, światowych brandów modowych, które podejmują współpracę marketingową z takimi sławami jak David Beckham, Christiano Ronaldo czy Lionel Messi, multibrandowy dom mody Gomez zorganizował sesję zdjęciową prezentującą kolekcje marek premium dostępnych w Gomez Fashion Store.
O autorze
1 min czytania 2015-07-29

W roli modeli wystąpili piłkarze Barry Douglas, Tomasz Kędziora, Tamás Kádár, Darko Jevtić oraz Paulus Arajuuri. Towarzyszyły im profesjonalne modelki: finalistka Miss Polski 2015, Andżelika Krzykacz, była Miss Warszawy, Monika Ordowska oraz Miss Wielkopolski, finalistki Miss Polski 2014, Maja Nizio.

Zdjęcia zostały wykonane przez znanego w branży fotografa mody, Wojciecha Wojtczaka, autora kampanii reklamowych dla największych polskich i międzynarodowych agencji reklamowych i domów mody.

Sesja miała niezwykle luksusowy i prestiżowy charakter – styliści wykorzystali odzież, obuwie i akcesoria z kolekcji takich marek premium jak: Armani Collezioni, Armani Jeans, Boss, Calvin Klein, Escada, Furla, Guess, Iceberg, Joop!, Lacoste, Liu Jo, Love Moschino, Michael Kors, Pinko, Red Valentino, Strellson, Tommy Hilfiger, Tru Trussardi czy Z Zegna.

Zdjęcia zostały wykorzystane w kampanii re-marketingowej Gomez Fashion Store i internetowego domu mody Gomez, pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz outdoorze na terenie Poznania. Efekty sesji można również obejrzeć na stronie internetowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

GOMEZ Fashion Store jest największym operatorem multibrandowym na polskim rynku mody premium. W ofercie znajdują się kolekcje odzieży, obuwia i dodatków takich rodzin marek jak Armani, Calvin Klein, Escada, Guess, G-Star Raw, Hugo Boss, Iceberg, Joop! Lacoste, Liu Jo, Michael Kors, Moschino, Pepe Jeans,  Ralph Lauren, Strellson czy wspominany Tommy Hilfiger. Gomez koncentruje się na oferowaniu jak najświeższych kolekcji, chce być także synonimem gwarancji oryginalności.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się