Pilsner Urquell to pierwszy złocisty pilzner na świecie. Ikona czeskiego piwa, dystrybuowana przez Kompanię Piwowarską, po raz pierwszy została uwarzona w 1842 roku w Pilznie i od tego czasu uznawana jest za najbardziej inspirujące piwo w historii. Najnowsza kampania Pilsnera podkreśla kluczowy atrybut złocistego piwa, jakim bez wątpienia jest jego oryginalność.
Zobacz również
30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”, który od lat jest odtwarzany przez muzyków na całym świecie. Marka poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu. Dlaczego? Ponieważ ludzie, pomimo dostępu do wielu zamienników, ostatecznie zawsze wracają do oryginału i choć wielu stara się go naśladować, to nic nie jest w stanie mu dorównać.
Reklama została przygotowana w ramach międzynarodowej kampanii marki. Poza Polską, dedykowana jest także na inne europejskie rynki. Do jej realizacji przesłuchano 50 muzyków, wykonujących w różnych, charakterystycznych dla siebie stylach, jedną z najpopularniejszych piosenek Armstronga.
Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing