– Browar Pilsweizer to browar regionalny, dlatego naszym najbardziej naturalnym odbiorcą są mieszkańcy południa Polski, jednak od lat staramy się objąć naszą dystrybucją cały kraj i krok po kroku to robimy. Dlatego uznaliśmy, że nadszedł już czas, by budować świadomość i wizerunek naszej marki Pilsvar także w innych regionach kraju, stąd pomysł na wakacyjną kampanię outdoorową – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i prezes zarządu Browaru Pilsweizer.
Kampania nawiązuje zarówno do geograficznego położenia browaru, jak i do jego bogatych tradycji, sięgających początków XIX wieku – prowadzona jest pod hasłem „Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”
Zobacz również
Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w 6 największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing