Kampania łączy premierę nowej kurtki brandu, która uwalnia nadmiar ciepła, poprzez zamykanie się i otwieranie w rytm naszych ruchów. Tak samo działa eksperyment. Dzięki zwiększonemu natężeniu aktywności fizycznej można odkrywać utwór warstwa po warstwie aż do odtworzenia całego utworu już 24 godziny przed globalną premierą!
Zobacz również
Aplikację, która pomoże nam w całym przedsięwzięciu możecie znaleźć na stronie. Dajcie znać, czy udało się Wam odtworzyć piosenkę przedpremierowo! 😉
Artystkę zobaczyć możecie również poniżej, w oficjalnym filmie związanym z wprowadzeniem na rynek kurtki Ventrix™. W klipie wyreżyserowanym przez Granta Singera pojawia się obok takich sportowców z teamu The North Face jak: Jimmy Chin, Alex Honnold czy Emily Harrington. Produkcja powstawała w Portland i Mount Hood w stanie Oregon oraz El Plomo w Chile.
Rywalizacja i chęć osiągania lepszych rezultatów poprzez aktywność fizyczną – to nią ekipa kreatywna Nike kierowała się przy tworzeniu konceptu cyberbieżni. Zamiast używać licznika czasu w zegarku lub smartfonie bieżnia wizualizuje nam, jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Co prawda za oknami jesień, ale przypominamy wiosenną akcję Nike, przeprowadzoną wraz z INTERSPORT. Marki przygotowały akcję, w której w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.