Piotr Adamczyk i Łukasz Wyglądała awansowali na stanowiska regionalnych koordynatorów w MEC i będą sprawowali pieczę nad rozwojem oferty mobile marketingowej oraz programmatic w regionie CEE.
Piotr Adamczyk, mobile & emerging platforms manager obejmuje dodatkową funkcję Mobile Lead CEE. Łukasz Wyglądała, czyli zastępca dyrektora MEC Interaction będzie łączył dotychczasowe obowiązki z rolą Programmatic Lead CEE. Obaj managerowie, poza rodzimym rynkiem, skoncentrują się na rozwoju wspomnianych specjalizacji także w Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii. Ich zadaniem będzie m.in. zapewnienie wymiany wiedzy między rynkami, promowanie dobrych praktyk i tworzenie grup specjalistów do obsługi panregionalnych projektów.
Zobacz również
– Polska już teraz jest liderem inwestycji w programmatic advertising w regionie CEE, mamy więc najszersze doświadczenie w prowadzeniu takich kampanii. Zacieśniamy współpracę z brytyjskim i amerykańskim oddziałem MEC, a więc największymi dostawcami programmatic na świecie, po to by reklamodawcom z naszej części świata szybko proponować najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania z tego obszaru – mówi Łukasz Wyglądała, który w MEC pracuje od 8 lat, a z rynkiem reklamy jest związany od 13 lat.
– Polska jest największym rynkiem regionu, a także – najbardziej rozwiniętym w obszarze mobile. Od kilku lat analizujemy trendy w zakresie korzystania z urządzeń mobilnych w naszym autorskim badaniu MEC Mobile Report i obserwujemy rosnącą rolę smartfonów i tabletów w życiu Polaków. W ślad za tym udział mobile w budżetach reklamowych szybuje w Polsce z trzycyfrową dynamiką. W skali całej Europy wydatki na mobile sięgają już nawet 1/5 wydatków na reklamę display. Doświadczenie zdobyte na rodzimym rynku pozwoli mi wspierać pozostałe rynki regionu w jak najszybszym wdrażaniu skutecznych rozwiązań w zakresie mobile marketingu – mówi Piotr Adamczyk. W MEC pracuje od 2008 roku. W 2012 stanął na czele działu mobile, jako pierwszy w Polsce zdobył certyfikat MMA Mobile Certified Marketer. Z branżą reklamową jest związany od 9 lat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]