Piotr Chromiński związany jest z rynkiem reklamy od ponad 15 lat. Przez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora. Realizował kampanie na lokalne i międzynarodowe rynki dla takich klientów, jak: McDonald’s Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Tchibo Polska, Intermarche, HMD Global, Grupa Agora, PepsiCo. W agencji Scholz & Friends Warszawa jako Account Director będzie odpowiadał za zarządzanie i realizację kampanii dla marek należących do Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM.
– Doceniamy bogate doświadczenie Piotra obejmujące zarówno pracę dla uznanych marek, jak i prowadzenie zespołów obsługi po stronie agencji. Wierzymy, że ta współpraca będzie wartościowa i owocna dla agencji oraz klienta, a także będzie stanowić źródło kolejnych zawodowych sukcesów dla Piotra – mówi Anna Koszur, managing director Scholz & Friends Warszawa.