TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piotr Gąsowski w roli baletnicy – nowa kampania Pictionary Air firmy Mattel

W mediach społecznościowych pojawiły się właśnie spoty promujące grę Pictionary Air z udziałem Piotra Gąsowskiego. Kreacja reklamowa zaskakuje widzów dużą dawką humoru, autorskimi rysunkami aktora i ciekawym montażem, dzięki któremu widzimy Piotra w kilku rolach jednocześnie.
O autorze
1 min czytania 2020-11-18

Bohaterem nowych spotów Pictionary Air jest Piotr Gąsowski, który na potrzeby kampanii wcielił się w rolę prowadzącego oraz uczestników show o tej samej nazwie. Kreacje w konwencji teleturnieju mają przypominać kultowy format telewizyjny z udziałem gwiazd i Piotrem Gąsowskim w roli prowadzącego, którego zasady opierały się na klasycznej wersji gry kalambury. 

Piotr, jako zawodnik reprezentujący swoją drużynę, przedstawia własną interpretację haseł z różnych kategorii za pomocą interaktywnego pisaka Pictionary Air. Aktor mierzy się z rysowaniem m.in. hamburgera, ducha i baletnicy, a następnie entuzjastycznie gestykuluje, aby pomóc drużynie odgadnąć wylosowane pojęcia. Odbiorcy mogą liczyć na dużą dawkę śmiechu dzięki aktorowi, który podchodzi do zadania z pełnym zaangażowaniem. Nie brakuje humorystycznych opowieści, trudnych do odgadnięcia pojęć oraz żartobliwych powiedzeń, skutecznie zachęcających do podjęcia wyzwania w grze Pictionary Air ze znajomymi.


Pictionary Air, czyli gra z portfolio Gry Mattel, która zdobyła już tytuł Toy of the Year 2020 w kategorii Gry Roku, to nowoczesne kalambury, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników. Do gry nie potrzeba kartek i długopisów, wystarczy interaktywny pisak, urządzenie mobilne i bezpłatna aplikacja Pictionary Air, dostępna w Google Play i App Store. Zasady rozgrywki są bardzo proste – chodzi o rysowanie i zgadywanie haseł. Cała zabawa polega na tym, że kreatywne rysunki powstają w powietrzu, a gracze mogą oglądać je na ekranie urządzenia mobilnego w dedykowanej aplikacji. Ponadto autor może wchodzić z rysunkami w interakcje, np. „kopnąć” naszkicowaną piłkę lub „czytać” narysowaną książkę. Gra zapewnia masę śmiechu i sprawia, że na spotkaniach z najbliższymi nie ma mowy o nudzie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania rozpoczęła się w listopadzie i obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych), a produkcją wideo zajęła się grupa LEMON SNIFF.

Słuchaj podcastu NowyMarketing