Zadba też o rozwój ponad 30-osobowego zespołu i pokieruje pionami: client service, business development, strategii i mediów, kreacji, produkcji i postprodukcji).
Łuczak dołączył do TalentMedia w maju 2017 jako Client Service Director i odpowiadał za stworzenie i rozwój działu client service. Wcześniej, przez ponad 5 lat związany był z agencją Lubię to – linked by Isobar (Dentsu Aegis Network).
Zobacz również
Jako vice president w TalentMedia, będzie raportować bezpośrednio do Krystiana Botko, CEO TalentMedia.
Utworzenie stanowiska Vice President of Business i awans Piotra jest konsekwencją rozwoju TalentMedia. Rok 2017 był niezwykle udany, ale żebyśmy mogli nadal skutecznie realizować strategię rozwoju w najbliższych latach, potrzebowaliśmy skutecznego i doświadczonego managera, który pozwoli nam się wznieść na kolejny poziom. Szczęśliwie mamy taką osobę w naszych szeregach. Jestem pewny, że Piotr doskonale sprawdzi się w nowej roli i sprosta wyzwaniom jakie przed nim stoją – komentuje Krystian Botko, CEO TalentMedia.
Na koniec 2017 roku sieć odnotowała niemal 100% wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego. Zrealizowano ponad 200 kampanii, gdzie średnia wartość jednego projektu przekroczyła poziom 45 tys. zł. Dzięki temu TalentMedia zajęło pozycję lidera wśród MCN`ów Polsce, jeśli chodzi o najwyższą średnią wartość realizowanego projektu. Pozyskano także kilku kluczowych klientów, dla których będą realizowane długofalowe, kompleksowe działania na YouTube w 2018 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing