Święta? Tak to robię!
Świąteczna odsłona kampanii Ballantine’s pokazuje, że nie ma jednego sposobu, by spędzić święta. W kampanię doskonale wpasowuje się jej ambasador, znany artysta Piotr Rogucki.
– Z każdą kolejną rolą i wydaną płytą Piotr udowadnia, że można działać w zgodzie z własną wizją. Zaprosiliśmy go do akcji, ponieważ swoim przykładem pokazuje, jak być sobą. – mówi Marcin Zalewski, senior brand manager w Wyborowa Pernod Ricard. Dodaje: Na swoich kanałach społecznościowych zaprezentuje on różne, nietypowe sposoby na spędzenie świąt – mamy nadzieję, że nagrania będą inspiracją dla wielu osób!
Zobacz również
To już kolejny rok współpracy Ballantine’s i Piotra Roguckiego. Muzyk wraz z marką pokazuje, że dojrzałość może iść w parze z poczuciem wolności i niezależności, by spędzać ważne okazje na swój sposób!
– Potrzeba odwagi, by żyć po swojemu. Otoczenie oczekuje, że będziemy podążać utartymi ścieżkami, tymczasem warto żyć na przekór. Zachęcam do eksperymentowania, szukania swoich dróg i celebrowania życia tak, jak nam się podoba – mówi Piotr Rogucki. Dodaje: W tym roku święta spędź po swojemu! Załóż ulubione ciuchy, zamiast karpia zamów pizzę, a lampki zawieś na swoje kwiaty doniczkowe.
Kwestia dojrzałości, nie pojawia się w kampanii przypadkowo. Nawiązuje ona bowiem do promowanej whisky – Ballantine’s 7 American Barrel, która przez 7 lat dojrzewa w beczkach z amerykańskiego dębu. Tak, jak trunek dojrzewa, by osiągnąć swój wyrazisty smak, tak my dojrzewamy do tego, by żyć w zgodzie ze sobą.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Robot, który mówi… głosem Piotra Roguckiego
W ramach kampanii w wybranych marketach pojawi się interaktywny robot Tokinomo, który przemówi głosem Piotra Roguckiego. Jego zadaniem jest zachęcenie konsumentów do zakupu produktu Ballantine’s 7 American Barrell. W minionym roku pomysł ten został doceniony nie tylko przez klientów – otrzymał on bowiem prestiżową nagrodę Golden Arrow.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs dla tych, którzy idą swoją drogą
Na Facebookowym profilu marki Ballantine’s odbędzie się konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Skierowany jest on do osób, które mają swój sposób na życie. By wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć pod dedykowanym postem, jak w nietypowy sposób spędzimy Święta i co wybierzemy „zamiast tego, co zwykle”, a komentarz oznaczyć hashtagiem #Ballantines. Konkurs trwa do 31 grudnia!
Zwycięzcy otrzymają wybrane nagrody: 7 zegarków Apple lub Tissot, 27 bonów na zakupy w Wólczance lub Levi’s oraz 77 butelek Ballantine’s 7 American Barrel.
Więcej informacji na stronie: ballantines.com.