Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Piotr Sierpiński ambasadorem marki Syoss w Polsce

Na początku lutego br. wystartowała kampania marki Syoss, której ambasadorem został znany stylista fryzur, Piotr Sierpiński. W ramach współpracy fryzjer promuje flagowe produkty tej marki do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów.
O autorze
1 min czytania 2021-02-25

Piotr Sierpiński jako ambasador występuje w spotach reklamowych, emitowanych m.in. na YouTubie, a także prowadzi Akademię Wizaż, czyli serię filmów edukacyjnych dostępnych na portalu wizaz.pl. Do 7 marca trwa konkurs konsumencki, w ramach którego do wygrania jest metamorfoza fryzury, którą wykona sam ambasador marki. Zwycięzcy zostaną wybrani do 29 marca, a efekty będą zaprezentowane w magazynie VIVA!.

– Z ogromną radością przyjąłem zaproszenie do współpracy z marką Syoss. Te kosmetyki do włosów to bardzo dobry wybór dla kobiet, które samodzielnie w profesjonalny sposób chcą zadbać o swoje włosy. Produkty Syoss są tworzone przez fachowców przy wykorzystaniu nowych technologii i zawierają innowacyjne składniki, dzięki czemuumożliwiają uzyskanie salonowych efektów w domu – mówi Piotr Sierpiński, fryzjer i stylista gwiazd.

– Piotr, jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie włosów, był naturalnym wyborem, gdyż marka Syoss oferuje produkty pomagające uzyskać profesjonalne efekty w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kochanowska-Glen, senior brand manager Hair Care & Styling w firmie Henkel Polska.

Współpraca została zawarta na rok, a o innych podejmowanych działaniach marka będzie informować na bieżąco.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj