Piotr Zach w Social Lamie pracuje od lutego 2019 roku. Do jego obowiązków na nowym stanowisku należy kompleksowa współpraca z klientem, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, zarządzanie projektami i zespołem. Specjalizuje się w tworzeniu treści tekstowych. W swoim portfolio posiada profile marek z branży m. in. zoologicznej, spożywczej, medialnej, medycznej. Obecnie będzie kontynuował działania dla dotychczasowych Klientów: AQUAEL, Aquael ZOO, Comfy, Vobis, Press Service Monitoring Mediów, CM GAMMA.
Ponadto Piotr Zach wspiera grupę Good One, do której należy Social Lama, w procesach przetargowych; jest także odpowiedzialny za działania rekrutacyjne. Tworzy treści publikowane w mediach branżowych, a w zakresie jego przyszłych obowiązków będzie leżeć również prowadzenie szkoleń.
Zobacz również
Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku marketing oraz filologii polskiej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. W Social Lamie pracę rozpoczynał jako community moderator, później rozpoczął kompleksową obsługę klientów. Przez prawie 3 lata zdobywał doświadczenie na kolejnych stanowiskach w strukturze agencji. Autor tekstów o tematyce sportowej, pisał m. in. dla portali probasket.pl i nflpolska.com.