Sieć Multikino należy do Grupy VUE, która jest mocno rozpoznawalna marką, znaną z zaawansowanych technologicznie rozwiązań w branży kinowej. Multikino korzystając z dobrych praktyk Grupy VUE, oferuje swoim klientom fotele VIP, które gwarantują najwyższy komfort podczas oglądania filmów.
24 maja br. Multikino rozpoczyna kampanię promującą fotele VIP. Został do niej zaangażowany Piotr Żyła – drużynowy mistrz świata z 2017 roku, trzykrotny brązowy medalista i olimpijczyk z Soczi 2014, a także indywidualny brązowy medalista mistrzostw świata na dużej skoczni z Lahti 2017.
Zobacz również
Cieszymy się, że właśnie Piotr Żyła zdecydował się na współpracę z nami przy promocji foteli VIP. Jego poczucie humoru doskonale wpisuje się w założenia naszej kampanii. Przy okazji najważniejszych premier filmowych naszego ambasadora będzie można zobaczyć w innej charakteryzacji – wyjaśnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor Marketingu, Multikino S.A.
W pierwszej odsłonie kampanii promującej fotele VIP Piotr Żyła wciela się w piracką postać. Współpraca jest zaplanowana do końca 2017 roku.
Fotele VIP w Multikinie są wykonane ze skóry oraz mają szersze podłokietniki z elementami drewna. Są one zlokalizowane w wybranej części sali i zapewniają kinomanom najlepszy komfort odbioru filmu. Miejsca na fotelach VIP można nabyć przy zakupie biletów w kasach kin sieci Multikino, na stronie www.multikino.pl oraz w aplikacji Multikino dostępnej dla telefonów komórkowych z systemem Android, Windows Phone oraz iOS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing