Browar Tenczynek pokazał, że zdecydowanie podąża za rosnącym trendem konsumpcji piw bezalkoholowych. Zachowanie wysokiej jakości produktu wraz ze znanym i lubianym, orzeźwiającym smakiem piwa to ukłon dla wszystkich fanów tradycyjnego BUHa. Nowy, długo wyczekiwany BUH bezalkoholowy z charakterystycznym dla tej serii dodatkiem suszu konopnego pojawił się właśnie w sklepach.
Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Ich realizacją zajęły się spółki należące do Group One: agencja mediowa Value Media oraz agencja martech & e-commerce SalesTube. Agencja Labcon będzie odpowiadać za przygotowanie produktowego landing page. Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Zobacz również
W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu.
Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka.
* Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing