Przypomnijmy, że w marcu br. Pizza Hut uruchomiła pomoc służbom medycznym i wprowadziła szczególne zasady bezpieczeństwa we wszystkich restauracjach zgodnie z obowiązującymi obecnie obostrzeniami. Zorganizowała bezkontaktową dostawę. Od teraz nową zasadą w restauracjach jest także bezkontaktowa sprzedaż na wynos – w restauracji obsługiwany jest tylko jeden gość w specjalnie wyznaczonej strefie bezpieczeństwa. Działania, w których Pizza Hut stawia na bezpieczeństwo i pomoc w czasie społecznej izolacji prowadzone są pod hasłem #StaySafe i znalazły odzwierciedlenie także w nowym logo marki.
* Ranking pokazuje zmianę wskaźnika Buzz w badaniu YouGov BrandIndex w okresie 4 – 25 marca 2020 r. w porównaniu z okresem 3 tygodnie wcześniej, czyli tuż przed epidemią (11 lutego – 3 marca 2020). Buzz to odsetek wskazań w odpowiedzi na pytanie „O których markach słyszałeś/aś coś pozytywnego w ciągu ostatnich 2 tygodni?”. Pozwala śledzić nastroje wśród konsumentów i ich reakcje na różnorodne wydarzenia. W rankingu uwzględniono sieci restauracji, kawiarni i serwisy z dostawą.