Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

PKO Bank Polski: włączamy się w działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się COVID-19

PKO Bank Polski angażuje się w działania związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Głównym ich celem jest zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom banku, a także lokalnym społecznościom w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-03-24

W obliczu rosnącego zagrożenia koronawirusem, PKO Bank Polski podejmuje szereg działań mających zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom. Na bieżąco analizuje sytuację epidemiczną w kraju i reaguje na konkretne potrzeby.

PKO Bank Polski odpowiada na wyzwania i potrzeby społeczne, dlatego włączył się w pomoc, m.in. przez bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19. Przekazał 5 mln zł dla szpitali, zakładów opieki zdrowotnej i służb sanitarnych, a także 1,5 mln zł na zakup 3750 testów, które laboratorium Warsaw Genomics wykona na zlecenie Ministerstwa Zdrowia. Ponadto przeznaczył 2,2 mln zł na zakup 80 tys. maseczek przekazanych do Agencji Rezerw Materiałowych.

Bank włącza się w szeroko zakrojone działania informacyjno-edukacyjne, m.in. w oddziałach bankowych zawieszono plakaty i dystrybuowane są ulotki „Koronawirus – najważniejsze zalecenia” przygotowanej przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Zdrowia i Państwową Inspekcję Sanitarną.

Ponadto, PKO Leasing i Masterlease przekażą 100 samochodów osobowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Kolejne 20 aut trafi do szpitali jednoimiennych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj